Wednesday, April 2, 2014

Golden Rose Paris 79



Zdravo, drage moje! U ovom postu ću vam pokazati jedan divan lak koji sam kupila sasvim slučajno i u koji sam se zaljubila istog trenutka kad sam ga namazala! :)

Hello, my darlings! In this post I'm going to show you this lovely polish I bought completely by accident and which I fell in love with the second I put it on my nails! :)



*na direktnom suncu
*on direct sunlight

Mislim da je ovo boja koju bi svaka devojka/žena trebalo da ima. Klasična, tamnija crvena, pogodna za svaku priliku. ;) Što se samog laka tiče, formula je odlična, kremast je i nisam imala nikakvih problema prilikom mazanja. Kupila sam ga u parfimeriji za 100 dinara.
Na slikama imam 2 sloja, bez nadlaka. 
*(Slike su napravljene nakon 4 dana nošenja, zbog toga je malo počeo da se guli na vrhovima noktiju)

I think this is the colour that every girl/woman should have. Classic, darker red, appropriate for every occasion ;) As for the polish itself, the formula is great, it's creamy and I didn't have any problems during the application. I bought it at my local beauty store for $1.
 I have 2 coats on the pictures, without topcoat.
*(The pictures were taken after 4 days of me wearing the polish, that's why it started chipping on the edges)


*u hladu
*in the shadow

Kako se vama dopada? :)
Do sledećeg puta,
j

How do you like it? :)
Until next time,
j


6 comments:

  1. Boja prava, crvena kakva treba. Zapisala sam broj, pa cu ga kupiti prvom prilikom. A nokti su za primer.

    ReplyDelete
  2. Prelepa je boja! :)) Ne znam da li sam u pravu,ali boja me podseća na Aura inches #305 One Inch at the Time

    ReplyDelete
  3. Very pretty color! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's lovely, I agree :) You're the reason why I started using the "Paris" collection ;)

      Delete