Friday, April 4, 2014

Twenty One Cosmetics nail polish - 8


Zdravo svima! Ovoga puta ću vam pokazati jedan od lakova koje sam osvojila kao nagradu na takmičenju koje je organizovala Danijela :)

Hello everyone! This time I'm going to show you one of the polishes I won as a prize at a contest on Danijela's blog :)


Pre svega, moram da kažem da nisam baš ljubitelj sedefastih lakova, kao ni ove marke. Imala sam jednom davno crveni lak iz ove kolekcije i uopšte mi se nije dopao, trajao je možda 2 sata pre nego što je počeo da se guli na vrhovima. 
Boja ovog laka je predivna, ciklama roze i jako mi se dopada kako mi stoji, toliko da mi je bilo žao da bilo šta crtam preko njega. Četkica je mala, ali meni to odgovara jer imam uske nokte i lakše mi je za mazanje, a pritom se i ne umažem mnogo okolo ;)
Međutim, ono što mi se nije dopalo, a sigurna sam da ste i vi to primetili, jeste postojanost ovog laka. Namazala sam ga uveče pre spavanja i već ujutru je bio ovakav, kada sam ga i slikala. Šteta, jer je boja jako lepa, ali verujem da će duže trajati ako se preko njega namaže nadlak :)
Na slikama imam 2 sloja, bez nadlaka. 

First of all, I have to say that I'm not a big fan of pearlescent nail polishes & I also don't like this brand. I once had a bad experience with a red polish from this line and I didn't like it at all, it started chipping 2 hours after the application.
This is a pretty pink polish and I love how it looks on me, so much that I didn't want to paint anything over it. The brush is small, but that isn't a problem for me because my nails are narrow and it's easier for me to paint with a smaller brush ;)
However, what I didn't like about this polish, and I'm sure all of you noticed, is the durability. I had painted my nails before I went to bed and the next morning when I had some spare time to take pictures of it, I noticed that it started chipping, which is such a shame because the colour is beautiful. But maybe it will last longer if I put a top coat over it :) 
I'm wearing 2 layers without top coat.



Kako se vama dopada? :)
Do sledećeg puta,
j

How do you like it? :)
Until next time, 
j





No comments:

Post a Comment