Sunday, April 13, 2014

Spring nails - Matching Manicures


Zdravo svima! Tema za ovu nedelju u grupi Matching Manicures Balkan Beauty Bloggers je proleće i, zbog nedostatka vremena za nešto komplikovanije, ponovo sam izabrala cveće, ovoga puta bele rade :) 
Vreme u Nišu je grozno i tmurno, tako da sam želela da mi bar nokti budu šareni i veseli i da mi izmame osmeh svaki put kad ih pogledam ;)

Hello everyone! This week's theme in the group Matching Manicures Balkan Beauty Bloggers is spring, and I chose flowers again (this time daisies) because I didn't have time for something more complicated :) 
The weather in Niš is awful and I wanted to add some colour to my nails so that they would make me smile every time I look at them ;)


Bila sam inspirisana ovom kreacijom divne nailsby_ana, a možete pogledati i kratak video ukoliko želite da probate ovaj dizajn :) Meni se jako dopalo to što je koristila i sivi lak, nekako daje taj 3D efekat :) 
Međutim, naišla sam na nekoliko problema pre same izrade - kako sam stalno učila ovih dana i kako mi je ovaj plavi Rimmel-ov lak stajao na stolu, uzela sam da se igram sa njim i vrtim ga po rukama, zbog čega sam kasnije imala grudvice na svakom noktu :D Inače, lakovi iz ove kolekcije su divni i stvarno nikada do sada nisam imala problema prilikom mazanja, tako da učite na mojim greškama ;) 
I da, vidite ovu neravninu na kažiprstu? E to je nastalo kada sam, kao i uvek slučajno, udarila rukom u vrata; pokušala sam da dopunim i eto šta je na kraju ispalo :D 
Bez obzira na ove problemčiće, zadovoljna sam krajnjim rezultatom i krivo mi je što nisam imala više vremena da nacrtam ono što sam prvobitno htela, ali šta je tu je, morala sam da učim, a nisam htela da propustim ovu temu ;)

I was inspired by this creation made by the lovely nailsby_ana, and you can also check out this video if you want to try this design out :) I liked that she used gray polish, I think it gives a 3D effect to it :) 
However, I came across some problems - as I was studying for my exams these days, I started playing with the bottle of the Rimmel polish, which was standing on my table, and because of that I had a lot of bubbles on my nails :D The polishes from this line are excellent and I had never had problems before, so yeah, what can I say except that you can learn from my mistakes ;) 
And do you see that bump on my index finger? That was caused when I, accidentally as always, hit the door with my hand; I tried to fix it, though ;) 
Regardless of these problems, I am satisfied with the outcome and I'm sad because I didn't have enough time to do what I had originally wanted, but hey, what can you do, I had to study and I didn't want to miss this week ;) 
You can check the list of the polishes I used down below :)  



*sa blicem (*with flash)

Od lakova sam koristila sledeće:

*Eveline Cosmetics 8in1 sredstvo za jačanje noktiju
*Rimmel London 60 seconds - 835 Bright back at you
*Golden Rose with protein (broj se obrisao)  (the number is erased)
*Golden Rose with protein 348 (gray)
*Classics Charming 88
*Oriflame Neo Chic - Mint Pear
*Golden Rose Rich Color 48
*Avon nail experts gel strength base & top coat


Kako se vama dopada? :)
Do sledećeg puta,
j

How do you like it? :)
Until next time, 
j




23 comments:

  1. Baš je veseo i simpatičan manikir.

    ReplyDelete
  2. Veoma je lepo, nepravilnosti se ne primecuju.

    ReplyDelete
  3. Jako, jako lepo :) Svaka čast :D

    ReplyDelete
  4. Super je manikir! Obožavam Bright back at you, mnogo lep lakić i odlično ti je poslužio kao baza :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :) I ja ga obozavam, divna je boja i stalno ga mazem ;)

      Delete
  5. Svaka cast, prelepo je! Kombinacija boja je odlicna =^.^=

    ReplyDelete
  6. Very pretty flowers! :)

    ReplyDelete