Thursday, March 27, 2014

Golden Rose Rich Color 52


 Zdravo svima! Danas ću vam predstaviti jedan divan bebi roze lak iz kolekcije "Rich Color" :)

Hello everyone! Today I'm going to show you a wonderful baby pink nail polish that I fell in love with from the "Rich Color" collection :)








Nije tajna da najviše volim Golden Rose lakove za nokte i mislim da je "Rich Color" najbolja kolekcija koju su do sada izbacili.
 Izbor boja je širok i svako može pronaći ono što mu odgovara.
Tekstura ovog laka je, kao i kod većine iz ove kolekcije, odlična. Nisam imala nikakvih problema prilikom mazanja. Posle prvog sloja su se na nekim mestima mogle videti štrafte od mazanja, ali se sve to izravnalo nakon drugog sloja. ;) Sve slike su slikane na dnevnom svetlu, bez nadlaka.
Kupila sam ga u lokalnoj parfimeriji za 120 din. :)

It is not a secret that Golden Rose nail polishes are my favourite and I think that the "Rich Color" collection is their best one so far. There is a wide range of colours and everyone can find what they like.
The texture of this polish is excellent, I didn't have any problems while painting my nails. You could see the strokes of the brush after the first layer, but it was perfect after the second one ;)
All pictures are taken in daylight, without topcoat. 
I bought it at my local beauty store for $1,4 :)


 Sam lak ima blagi šimer koji je primetan u bočici, ali ne toliko na samim noktima, jedino ako baš zagledate na suncu :)

The polish itself has shimmer that you can see in the bottle, but it's barely noticeable on the nails, unless you look closely at them in the sun :) 


Htela sam da ga uporedim sa mojim omiljenim Avon lakom - Pastel Pink. Kao što vidite, PP više vuče na roze, dok je GR za nijansu svetliji i ide ka belom. Takođe, PP nema taj šimer, više je kremast :)

I wanted to compare it with my favourite Avon polish - Pastel Pink. As you can see, PP is more pink, whereas the GR one is a shade lighter and more white. Also, PP doesn't have that shimmer, it's more creamy :)




Kako se vama dopada? Moja prva asocijacija je bio milk šejk od jagode ;)
Do sledećeg puta,
j

How do you like it? My first association was strawberry milkshake ;)
Until next time,
j








8 comments:

  1. Pastel Pink je i moj omiljeni pastel lakic <3
    Divan je i ovaj GR, moracu i njega da probam ;)

    ReplyDelete
  2. Zaista se slažem u vezi ove kolekcije. :D

    Prelepa boja,ako je negde nađem odmah ću je kupiti. :)

    ReplyDelete
  3. Sad sam naisla na tvoj blog prvi put, predivni su ti nokti. I ja volim duge nokte. Od sad te pratim redovito ;)

    ReplyDelete
  4. Boja je predivna...podseća me na Essie Roomper room koji želim da kupim! Mislim da će mi biti dobra zamena...mada Essie je Essie... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, stvarno podseca, gledala sam slike kod nekog :) Ovo je daleko jeftinija varijanta ;)

      Delete