Monday, March 24, 2014

Pastel distressed nails - Matching Manicures


Zdravo svima! Ovonedeljna tema u grupi Matching Manicures Balkan Beauty Bloggers je bila Distressed manikir, a ujedno i moj prvi otkad sam postala član grupe :) Iako me ovaj dizajn nikada nije posebno privlačio jer je drugačije od onoga što inače volim da nosim na noktima, a to su neki romantični dizajni i nežne boje, želela sam da probam nešto novo a da opet bude u mom stilu :) Inspiraciju sam našla na YouTube-u (klik! i klik!) i moram da priznam da mi se dopada kako je ispalo, podseća me na polje lala :D 

 Hello everyone! The theme for this week in our group Matching Manicures Balkan Beauty Bloggers was Distressed nail art. Even though I was never attracted to this design, because it's different from something I'm used to (romantic designs and light colours), I wanted to get out of my comfort zone and try out something new, but still use my kind of colours ;) I found the inspiration on YouTube (click! and click!) and I have to admit that I like how it turned out, it reminds me of a field of tulips :D
You can check the list of the polishes I used down below :)






Od lakova sam koristila sledeće:

*Eveline Cosmetics 8in1 sredstvo za jačanje noktiju
*Deina lak za nokte 35
*Manhattan quick dry 81C
*Rimmel London 60 seconds - 620 How do you lilac it?
*Golden Rose Rich Color 48
*essence colour&go - 109 Off to Miami!
*Avon nail experts gel strength base & top coat


***Sve slike, osim prve, su slikane na dnevnom svetlu (i izvinjavam se zbog zanoktica, ne slažemo se baš u poslednje vreme)

***All photos, except the first one, are taken in daylight (and I apologise for my cuticles, we don't get along very well these days)


Kako se vama dopada? :)
Do sledećeg puta,
j

How do you like it? :)
Until next time,
j



4 comments:

  1. Interesantno je i stvarno podseća na polje lala :)
    Ali ti nikako ne bih preporučila da sečeš zanoktice,tj.kožu oko nokta,lako se ošteti i još lakše navuče bilo kakva infekcija.Lepotu na stranu,to zavisi od onog ko gleda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) Znam sve, ali mi je lepse nekako kad ih isecem, mada se nekad i zanesem ;) Ali definitivno cu morati da prestanem posto jako boli :/

      Delete
  2. Sviđa mi se kombinacija boja, jako lijepo ti je ispalo :)

    ReplyDelete