Friday, March 21, 2014

Rimmel "Aye, Aye, Sailor" + gold glitter




 Zdravo svima! Inspirisana mnogobrojnim slikama koje sam videla na Internetu, želela sam da se i ja oprobam u ovoj tehnici zvanoj "gradijent sa šljokicama" :) Izabrala sam kombinaciju teget boje sa zlatnim šljokicama.



Hello everyone! Inspired by the pictures I saw on the Internet, I decided to try this popular style called "glitter gradient" :) I chose the combination of navy nail polish with gold glitter.



*slikano u hladu
*taken in the shadow

Ovaj teget lak "merkam" još od pretprošlog leta i sada nisam mogla da mu odolim, mislim da je ime preslatko :) 
Kupila sam ga na sniženju u Lilly-ju za 249din. Prekrivenost mu je odlična (2 sloja) i brzo se suši. :)

I've got my eyes on this navy polish since two summers ago and I finally bought it on a sale for $3. I think the name is adorable :)
 The coverage is excellent (2 coats) and the drying time is fast :) You can check the list of the polishes I used down below :)



Od lakova sam koristila sledeće:

*Eveline Cosmetics 8in1 sredstvo za jačanje noktiju
*Rimmel London 850 "Aye, Aye, Sailor"
*Gabrini Confetti 127
*Avon nail experts gel strength base & top coat



Kako se vama dopada? :)
Do sledećeg puta, 
j


How do you like it? :)
Until next time,
j




2 comments: