Thursday, September 4, 2014

Golden Rose Color Expert 02


Zdravo svima! :) Danas vam predstavljam još jedan lak iz Golden Rose Color Expert kolekcije, a u pitanju je lak pod brojem 02, kreč bele boje :)

Hello everyone! :) Today I'm going to talk about yet another polish from the Golden Rose Color Expert collection, and this time it is the one under the number 02, which is a basic, white colour :)

Prosto me je sramota koliko malo slika imam jer nije bio planiran za poseban post, već je poslužio kao baza za neki drugi manikir, al' ajde, htela sam da podelim svoje utiske sa vama ;)

I'm absolutely ashamed because I have like 3 pictures, but I wasn't planning on writing a post about this one, and I just took a couple of pictures before I applied another polish on top of it ;) 


Obožavam da nosim kreč beli lak, bilo leti, bilo zimi, bilo na kratkim ili dugim noktima :) Ali najčešće mi služi kao baza za neke druge manikire, zbog čega ga brzo trošim i iznova kupujem. Mislim da, kada se nosi samostalno, deluje jako čisto i sveže :)
Međutim, formula ovog laka je lošija, što možete i videti na slikama. Nakon nanošenja prvog sloja se i dalje mogu videti linije četkice, i iako se sve to izjednači drugim slojem, stvaraju se grudvice. Tako da sam i dalje u potrazi za savršenim kreč belim lakom (planiram da sledeći koji ću da probam bude China Glaze - White On White, pa mi napišite svoje utiske u komentarima ako ste ga probale). Na slikama imam 2 tanja sloja, bez nadlaka. 

I love wearing a white nail polish, and I wear it all the time - summer, winter, on short or long nails, it doesn't really matter. I just think it looks fresh and clean when worn on its own :)
However, the formula of this one is very bad, as you can see in the pictures. After applying the first layer you can still see bold places and traces of the brush, and even though it all evens out after applying the second layer, it makes bubbles, which can be very annoying. So I guess I'm still looking for that perfect white nail polish, so if you have any suggestions let me know (I was thinking of trying out China Glaze - White On White so if you tried it leave me a comment on your thoughts about it down below). Here I'm wearing 2 thin coats, without topcoat.


Kako se vama dopada? :)
Do sledećeg puta,
j

How do you like it? :)
Until next time, 
j



4 comments:

  1. i sama volim kreč bijele lakove :D
    moj idealni koji sam nosila je od Eveline-a :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam probala nijedan Eveline lak (osim onih za jacanje noktiju), moracu da ih potrazim negde kod nas ;)

      Delete
  2. kreč bele lakove ne koristim nikad samostalno već kao podlogu za neke druge svetlije boje. Ili ako mi recimo neki nude lak ne legne dobro, onda ga ublažim belim lakom od ispod, i uglavnom ispadne super :)))
    te hortenzije iza su predivne i hvala na preporuci za lakić :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na cemu ;) Hortenzije su iz bakine baste, divne su! :)

      Delete