Sunday, August 31, 2014

Avon Art of Change nailwear - Vary Violet + Video


Zdravo svima! Danas ću vam predstaviti jedan od tri nova laka koja je Avon nedavno izbacio, a u pitanju je nijansa Vary Violet iz Art of Change kolekcije. U nastavku možete pogledati još slika i pročitati moje utiske :)


 Hello everyone! Today I'm going to talk about one of the three new nail polishes that Avon recently released which is called Vary Violet and it is from the Art of Change collection. You can see more pictures and read about my impressions on it down below :)



Moram na samom početku da kažem da sam se jako razočarala tog dana kada sam se vratila kući iz Pošte sa Avon paketom i kada sam izvadila bočicu laka iz kutijice u koju je bio upakovan. Prvo sam mislila da je došlo do neke greške i da to nije lak koji sam naručila, jer boja laka u bočici nije ni približna onoj iz kataloga. Ali me je nalepnica razuverila u to i tada sam se pomirila sa istinom. 
Jedan od razloga zbog kog sam započela ovaj blog i YouTube kanal je taj što boje lakova za nokte ili ruževa za usne su retko kad iste uživo i u katalogu, tako da želim da vam predstavim neku realnu sliku, što će biti slučaj i sa ovim lakom. Da je u katalogu bilo gde pisalo da je ovaj lak sedefast ili da je bilo nacrtano da ima sedef, kao što rade sa sedefastim lakovima, nikad ga ne bih naručila jer jednostavno ne volim takve lakove. 

I must say at the beginning that I was very disappointed that day when I came back home from the Post Office with an Avon package in my hands and took the polish out from its little box. At first I thought it was sent to me by mistake because the colour didn't look like the one in the catalogue. But the sticker that was on it convinced me that there hadn't been a mistake, so I came to terms with the truth. 
One of the reasons that I started the blog and YouTube channel is that most of the time the colours of nail polishes and lipsticks in the catalogue rarely look the same in real life, so I want to show you the real picture, which is going to be the case with this polish. If the catalogue had said that this polish was pearlescent I would never have ordered it because those ones are just not my cup of tea.

Pa, da pređemo na moje utiske (koji su uglavnom negativni):

-lak je sedefast
-boja nije ni približna onoj u katalogu (opisala bih je kao neku hladnu lila)
-loše se maže i vide se tragovi četkice
-stvaraju se grudvice
-krza se posle jednog dana 

So, let's move on to my impressions (which are mostly negative):

-the polish is pearlescent
-the colour doesn't look like the one in the catalogue (I would describe it as cold lilac)
-It applies awfully and you can see the traces of the brush
-it creates lumps
-it starts to chip after 1 day






Slikala sam ga na raznim osvetljenjima ne bih li uhvatila njegovu pravu boju. Na slikama imam 2 tanja sloja. Kasnije sam dodala Avon nail experts gel strength base & top coat na 2 nokta koji menja boju. A kako izgleda taj proces možete videti u videu koji ću ostaviti dole. Ne zaboravite da me zapratite na YouTube-u ;)

I took the pictures in different lighting in order to capture its real colour. I'm wearing 2 thin coats. Later I added Avon nail experts gel strength base & top coat on 2 of my nails, which changes their colour. And you can see how the process looks on my YouTube channel, I will leave the video below ;)





Kako se vama dopada? :)
Do sledećeg puta,
j

How do you like it? :)
Until next time, 
j

  

1 comment:

  1. Thank you. You made me save some money and buy something else. Very helpful.

    ReplyDelete