Sunday, August 3, 2014

Aura inches 310 - We Heal as a Team


Zdravo svima! Danas vam predstavljam moj prvi lak iz Aura inches kolekcije koji sam dobila od dečka na poklon i u koji sam se prosto zaljubila! :) 

Hello everyone! On today's menu is the polish I got as a present from my boyfriend (and it is also my first one from the Aura inches collection) which I immediately fell in love with! :)




Pre 2 godine sam kupila (i ubrzo potrošila) lak iz Rimmel 60 seconds kolekcije pod nazivom 200 - Princess Pink i nigde ne mogu da ga nadjem i ponovo kupim, ali malo je reći da mi je to omiljeni nežno roze lak sa ređom formulom :) Ali mislim da sam mu sada našla zamenu ;)  

2 years ago I bought (and spent soon afterwards) a polish from Rimmel's 60 seconds collection called 200 - Princess Pink and I can't find it anywhere and buy it again, but needless to say it is my favourite sheer pink polish :) But I think I found a replacement ;)


Bočica sadrži 12ml, četkica je standardna. Formula je odlična, nisam imala nikakvih problema prilikom mazanja. Imam 2 tanja sloja bez nadlaka. 
Slike su snimljene nakon 6 dana nošenja i kao što vidite nema nikakvog krzanja, prezadovoljna sam :D Definitivno ću probati još neki lak iz ove kolekcije :)

It comes in a 12ml bottle, the brush is standard. The formula is great, it's easy to apply and I didn't have any troubles during the application. Here I'm wearing 2 thin coats, without topcoat. 
The pictures are taken after 6 days of me wearing it and there is no chipping at all. I'm super duper pleased with it :D I will definitely try out some more colours from the collection :)



sa blicem / with flash

 Kako se vama dopada? :)
Do sledećeg puta,
j

How do you like it? :)
Until next time, 
j


1 comment:

  1. Divan je. Kad god sam u Srbiji kupim neki Inches lak, Aura me baš oduševila tom kolekcijom i nijansama.

    ReplyDelete