Tuesday, July 29, 2014

Avon Naughty or Nice lipstick - Twisted Sister



Zdravo svima! I posle kraće pauze ponovo sam tu i danas vam donosim recenziju novog ruža za usne iz Color Trend kolekcije, a u pitanju je nijansa Twisted Sister ;)

Hello everyone! And I'm back after a short break, I had guests from Sweden visiting so I wasn't home at all ;) Today I'm going to share my thoughts with you about the new lipstick from Avon's Color Trend collection called Twisted Sister ;)



Jedva sam čekala da ovi ruževi konačno dođu i kod nas i znala sam da će ovo biti kombinacija koju ću da naručim jer su boje vesele, letnje i nešto što ne mažem često, ali sam htela da se malo poigram bojama :)

I couldn't wait for it to come to Serbia and I knew that I was going to order this colour combination because the colours are fun, summery and something I don't often wear, but I wanted to experiment a little and get out of my comfort zone :)

sa blicem / with flash





sa blicem / with flash

Kao što možete videti na swatch-evima, jako su pigmentovani, mada je narandžasta za mrvicu slabija. Nisam imala problema prilikom nanošenja, prvo sam četkicom za usne nanela karmin po ivicama, a posle sam koristila i sam karmin. Iznenadilo me je i to što su postojani i nakon skidanja ostaje ta blaga boja na usnama koja je opet lepa i prirodna :) Karmin se lepo maže, nije suv i ne skuplja se u porama usana i ima sjajnu završnicu.
Obe boje su jako lepe i svidja mi se kako mi stoje, jedva čekam da malo pocrnim jer mislim da će na preplanuloj koži stajati još lepše ;) Mada je narandžasta ipak malo crvenija na dnevnom svetlu ;) A što se tiče slika za pink karmin, sve su slikane sa blicem, osim prve :)

As you can see in the swatches they are very pigmented, the orange one a bit less. I didn't have problems with the application, first I used a lip brush and applied the lipstick around the edges, and then I used the lipstick itself. I was surprised by how long-lasting it is and when you take it off you are left with a nice colour on your lips that is again very pretty and natural :)  It's easy to apply, it's not dry and it doesn't go into the pores on your lips. It has a shiny finish.
Both colours are so pretty and I like how they look on me, I can't wait to get a tan though because I think that they would look even prettier on tanned skin ;) The orange is a bit red in the daylight though ;) And as for the pictures of the pink one, all of them are taken with flash except the first one :)



sa blicem / with flash

sa blicem / with flash






Kako se vama dopada? :)
Do sledećeg puta,
j

How do you like it? :)
Until next time, 
j






4 comments:

  1. Fina pigmentacija za ovu liniju, obično su više balzamasti. Mislila sam da su ovi dvobojni predviđeni za nanošenje na gornju i donju usnu, kao dve boje ili tako nešto :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uopste nisu losi, bas sam zadovoljna :) Moze i tako, ali ovako je sigurnije ;)

      Delete
  2. Baš sam bacila oko na njega u katalogu, ali mi nije izgledao pigmentirano, nadam se da će se naći i u sljedećem, pa ispravim grešku, pošto izgledaju preslatko. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super je pigmentacija, bas sam prijatno iznenadjena ;)

      Delete