Friday, July 18, 2014

Golden Rose Color Expert 46


Zdravo svima! Na red je došao i Golden Rose Color Expert 46, divan pastelno zeleni lak :)

Hello everyone! Today we're going to talk about Golden Rose Color Expert 46, a beautiful, pastel green colour :)



Ovo je prvi zeleni lak koji sam ikada kupila i mazala i mogu reći da mi se svidja kako mi stoji :) Savršena boja za proleće i leto koja izgleda drugačije na različitim osvetljenjima :)

This is the first green nail polish that I'd ever bought and used and I really like how it looks on me :) It is a perfect colour for spring and summer and it looks different in different lighting :)



Međutim, imala sam problema prilikom mazanja. Nakon prvog sloja se vide linije četkice i ćelava mesta, ali drugi sloj sve to ispravi :) Što se tiče postojanosti, trajao mi je 4 dana pre nego što sam ga skinula, nije bilo većih krzanja osim na vrhovima noktiju. Kao i uvek, imam 2 tanja sloja, bez nadlaka. 

However, I had some difficulties with the application. After the first layer you could see bold spots and traces of the brush, but it was all fixed with the second layer. As for the durability, I wore it for 4 days before I took it off. There was no chipping except the thin white nail line on the ends. As always, I'm wearing 2 thin coats, without topcoat.






 Kako se vama dopada? :)
Do sledećeg puta,
j

How do you like it? :)
Until next time, 
j





6 comments:

  1. Uf, volim ovakve pistaći zelene lakove. Sviđa mi se kako ovaj izgleda u senci.

    ReplyDelete
  2. Boja je veoma lepa, ali vidim da si i ti imala isti problem prilikom mazanja. Baš sam pre neki dan pisala o #50 i slična su nam iskustva.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Videla sam da je i taj slican, planiram i njega da kupim :) Slican im je i 67, mada je on vise tirkizan i ima blagi simer, bice uskoro i on na blogu ;)

      Delete
  3. Ne bih ga sama nosila, ali na tebi jako lijepo izgleda :)

    ReplyDelete