Sunday, September 14, 2014

China Glaze Flip Flop Fantasy + leopard hearts



Zdravo svima! Nije tajna da volim leopard print na noktima, a danas sam sa vama htela da podelim manikir koji je bio inspirisan jednom od mojih omiljenih blogerki - Majom sa bloga www.mllrdesign.com :)

Hello everyone! It is not a secret that I love doing leopard print on my nails, and today I'm going to share with you a manicure that was inspired by one of my favourite bloggers - Maja from the blog www.mllrdesign.com :) 



Za bazu sam koristila Golden Rose Color Expert 06, koji možete videti u ovom postu (klik!) i China Glaze - Flip Flop Fantasy :) Ovo je ujedno i moj prvi CG lak i moram priznati da sam oduševljena! :) Malo je nezgodno uhvatiti njegovu pravu boju, ali je divan neonac, nanela sam 2 tanja sloja preko 2 sloja belog laka (u pitanju je Golden Rose Color Expert 02, čiju ste recenziju mogli videti ovde) i nisam imala nikakvih problema prilikom mazanja :) Grudvice koje vidite su nastale nakon nanošenja belog laka. 
Na kraju sam dodala leopard šare u obliku srca pomoću čačkalice i crnog laka (Golden Rose Color Expert 60) i preko toga sam nanela nadlak iz Avon-a, koji je, nažalost, sve razmazao, iako sam čekala ceo jedan dan da se leopard šare osuše :( Ali mi se jako sviđa kako se cirkoni u obliku srca uklapaju u manikir :) 

For the base I used Golden Rose Color Expert 06, which you could see in this post (click!) and China Glaze - Flip Flop Fantasy :) This is also my first CG polish and I have to admit that I'm impressed! :) Even though it's a bit hard to capture its real colour, it's a lovely neon shade. I applied 2 thin coats over 2 coats of white base (I used Golden Rose Color Expert 02, which you could see in this post) and I didn't have any trouble with the application :) The bubbles that you see are from the white polish.
In the end I added some leopard hearts using a toothpick and a black polish (Golden Rose Color Expert 60) and over that I added a topcoat from Avon which unfortunately made a mess, even though I waited a whole day for the design to dry before I applied it :( But I really like how the little heart-shaped jewellery pieces complete the manicure :)














Kako se vama dopada? :)
Do sledećeg puta,
j

How do you like it? :)
Until next time, 
j


2 comments:

  1. Nisam bas ljubitelj leopard printa, ali ovo je bas dobro uklopljeno i super izgleda. :)
    Nokti su ti divni. :) Zavidim ti kad mozes da ih odrzis tolike. Meni uvek bude nezgodno da drzim olovku i hvatam beleske, pa ih skratim cim dodju do duzeg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) I ja ih skratim kad vidim da vise ne mogu ni olovku da drzim pravilno ili da zakopcavam dugmice na kosulji ili pantalonama :D Sad sam ih skratila jer uskoro krecu predavanja i mnoogo mi je lakse, mada vise volim kad su duzi, nekako su mi zenstveniji, ali sve je to stvar ukusa ;)

      Delete