Sunday, September 28, 2014

Oriflame The One - Mint Zest + nails inc. Feathers collection - Brighton


Zdravo svima! Danas vam predstavljam jedan divni mint lak iz Oriflame The One kolekcije u kombinaciji sa tzv. 'perjem' ;) Ovo je ujedno i moj prvi lak ikada iz Oriflame-a, tako da ukoliko vas zanima moje mišljenje nastavite sa čitanjem :)

Hello everyone! Today I'm going to talk about this lovely mint nail polish from Oriflame's The One collection in combination with the so-called 'feathers' ;) This is also my first ever nail polish from Oriflame, so if you are interested in what I think about it - continue with the reading :)




Oriflame je skoro izbacio novu, unapređeniju liniju dugotrajnih lakova za nokte sa dosta boja u ponudi, a ja sam svoj dobila na poklon od najbolje drugarice, koja je greškom naručila 2 laka pa je mene obradovala jednim ;) 
Lak dolazi u duguljastoj bočici od 8ml (čiji mi se izgled jako dopada) i ima široku četkicu. Guste je formule i nisam imala nikakvih problema prilikom mazanja. Što se tiče same boje, rekla bih da je uživo mrvicu zelenkastija. Slike su snimljene nakon 3 dana nošenja, a i posle toga nije bilo nikakvih krzanja. Na slikama nosim 2 tanja sloja, bez nadlaka. 
Na kraju sam odlučila da dodam 2 tanja sloja laka pod nazivom Brighton iz nails inc. Feathers kolekcije (koji se sastoji iz plavih i žutih 'linijica' i odaje utisak perja) kako bi manikir bio zanimljiviji. Međutim, ono što mi smeta kod ovog laka je to da stvara mehuriće preko kog god laka da ga namažem, što možete i primetiti na uvećanoj slici :-/ Ali dopada mi se celokupan izgled :)

Oriflame has recently released new and improved collection of long-lasting nail polishes with a lot of beautiful colours and I got mine as a gift from my best friend, who had ordered 2 by mistake and decided to surprise me with one of them ;) 
The polish comes in a long 8ml bottle (which I really like) and it has a wide brush. The formula is thick and I didn't have any problems with the application. As for the colour, I would say that it's a bit greener in real life. Here I'm wearing 2 thin coats without topcoat.
In the end, I decided to add 2 thin coats of the polish called Brighton from the nails inc. Feathers collection (which is full of thin and small yellow and blue 'lines' and adds a feathery effect) to make the manicure more interesting. However, it makes a lot of bubbles no matter which polish I use underneath, which you can see in the zoomed picture and which is very annoying :-/ But I like the overall look :)






Kako se vama dopada? :)
Do sledećeg puta,
j

How do you like it? :)
Until next time, 
j




2 comments: