Thursday, June 19, 2014

Golden Rose Color Expert 47


Kažu da neke boje bolje stoje na kraćim noktima, a ova je definitivno jedna od njih ;) Predstavljam vam Golden Rose Color Expert 47 :)

They say that some colours look better on short nails and this is definitely one of them ;) May I present Golden Rose Color Expert 47 :)


Čim sam ga videla na sajtu znala sam da moram da ga kupim jer je boja jako neobična, plava sa mrvicom ljubičaste, koja drugačije izgleda na različitim osvetljenjima. A koliko sam zaljubljena u ovaj lak govori činjenica da ga nosim već 3 nedelje zaredom ;)

As soon as I saw it on the site I knew I had to buy it because the colour is so unusual, a blue with a hint of purple, which looks different depending on the lighting. And I think that the fact that I have been wearing it 3 weeks in a row shows how much I'm in love with it ;)  


Međutim, imala sam problema prilikom mazanja, ali mislim da je to zbog novog baznog laka koji sam skoro počela da koristim, nekako se sporo suši i klizav je (ako me razumete) tako da četkica klizi po nokatnoj ploči i ne ostavlja baš mnogo laka na njoj. Dakle, nakon prvog sloja se vide linije četkice i ćelava mesta, ali drugi sloj sve to ispravi. Nadam se da sam uspela da vam objasnim :D 
Što se tiče postojanosti, trajao mi je i do 5 dana pre nego što sam ga skinula i ponovo namazala, nije se krzao i pojavila se samo bela linija na vrhovima noktiju. Kao i uvek, imam 2 tanja sloja, bez nadlaka. 

However, I had some difficulties with the application, but I think it was because of the new polish that I've been using as a base, it dries a bit slowly and it's kind of slippery (if you understand what I'm talking about) and because of that the brush was gliding along the nail plate without leaving much polish on it. So, after the first layer you could see bold spots and traces of the brush, but it was all fixed with the second layer. There, I hope I made myself clear :D
As for the durability, I wore it for 5 days before I took it off and applied it again. There was no chipping, only a thin white nail line on the ends. As always, I'm wearing 2 thin coats, without topcoat.



*sa blicem / with flash


 Kako se vama dopada? :)
Do sledećeg puta,
j

How do you like it? :)
Until next time, 
j






7 comments:

  1. Uh, baš je intenzivna bojica :) Odličan je.

    ReplyDelete
  2. Gde u Beogradu ima da se kupi ovaj lak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno ne bih znala, iz Nisa sam :) Ali ga kod nas ima u parfimerijama, na pijaci i tako slicnim prodavnicama :)

      Delete
  3. Baš je lep :) Kupila sam ga za drugaricu, kao deo rođendanskog poklona, nadam se da će joj se dopasti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako voli ovakve boje sigurna sam da ce joj se dopasti jer je zaista lep i neobican :)

      Delete