Thursday, June 26, 2014

AVON Gel finish nail polish - Creme Brulee + leopard


Zdravo svima! Danas vam predstavljam lak Creme Brulee iz nove Gel finish linije lakova za nokte kompanije AVON :)

Hello everyone! Today we're going to talk about a lovely nude polish called Creme Brulee from the new Gel finish line by AVON :)




Iz AVON-a kažu: 

"Lak sa efektom gela predstavlja pravo otkriće za modernu ženu. Instant rešenje za perfektno nalakirane nokte pruža besprekoran sjaj i dugotrajnu boju, a intenzivnim nijansama nećeš moći da odoliš. Proleće dobija novu dimenziju uz Avon boje laka sa efektom gela, za samo 30 sekundi. Neka tvoja soba postane tvoj omiljeni salon za ulepšavanje!"

AVON says:

"A gel finish nail polish is a real discovery for a modern woman. An instant solution for perfectly polished nails that provides flawless shine and long-lasting colour, with a variety of intense shades you will not be able to resist. Spring gets a new dimension with the new Avon gel finish nail polishes in just 30 seconds. May your room become your favourite beauty salon!"



Dalje, prema AVON-u, ovo je 3-u-1 lak za nokte - BAZA (za zaštitu i glatke nokte), BOJA (za vrhunski izgled nakon samo jednog nanošenja) i NADLAK (za jačinu i intenzivan sjaj). Bilo mi je jako čudno što nisam namazala bazni lak pre ovog, koji obavezno mažem već jedno godinu i po, ali sam htela da vidim da li će lak ostati na površini nokta nakon skidanja. E sad, s obzirom da je ovo svetlija boja do toga nije došlo, ali ću svakako isprobati i sa tamnijim bojama :) 
Što se tiče same boje, izabrala sam je iz razloga što je ovo, prema mom mišljenju, najosnovnija boja koju bi apsolutno svaka devojka / žena trebalo da ima jer je klasična i ide uz svaku odevnu kombinaciju :) A meni lično je nekako najlepša na malo kraćim noktima jer mi deluje čisto i sofisticirano :)


According to AVON, this is a 3-in-1 nail polish - BASE (for protection and smooth nails), COLOUR (for an impeccable finish after just one application) and TOP COAT (for strength and intense shine). It was really strange to me though not to apply a base coat, which is a part of my routine for almost a year and a half, but I wanted to test if the colour of the polish will stay on my nails after removing it. Since this is a lighter colour that didn't happen, but I will try with darker colours too :)
As for the colour, I picked it because I think this is the most basic colour that every girl / woman should own, it just goes with everything :) Personally, I prefer it on shorter nails because it looks clean and sophisticated :)


Kao što vidite, formula je ređa, četkica je standardna za AVON lakove, ali se divno maže, nisam imala nikakvih problema :) Na slikama imam 2 tanka sloja, bez nadlaka. I zaista se brzo suše, a krajnja završnica je fenomenalna! Toliko sija i stvarno ima efekat gela, kao da ste upravo izasle iz salona :D Nažalost, taj sjaj se na slikama ne vidi jer kiša nikako da nas zaobiđe :'(
Jako je postojan, trajao mi je 4 dana bez ikakvih krzanja, ali sam morala da nacrtam nešto preko i unesem malo šarenila, što možete videti u nastavku ;)

As you can see, the formula is sheer, the brush is a standard brush for AVON polishes, but I didn't have any problems while applying it :) I'm wearing 2 coats, without top coat. And they do dry really fast, with an amazing finish, which has a fabulous gel-like shine and it looks like you've just come out of a salon :D Unfortunately, I didn't manage to capture it on the photos, the bad weather just won't go away :'(
It lasted for 4 days without any chipping, but I had to doodle something on, as you can see in the following pictures ;)

*sa blicem / with flash




Za leopard šare sam koristila / For the leopard pattern I used:

*Golden Rose Rich Color 31 (klik! / click!)
*Avon Speed Dry+ Strawberry
*Avon gel strength base & top coat


I za sam kraj, želim da kažem da me je ova linija potpuno oduševila, kako formulom tako i izborom boja :) Imam puno njihovih lakova i uvek mi je smetalo što nisu postojani i što se brzo krzaju ukoliko ne stavite nadlak preko (pogotovo oni iz Speed Dry+ kolekcije), ali ova linija je pun pogodak i sigurno ću naručiti jos puuuno ;)

In the end, I just want to say how amazed I am by this collection, both by the formula and the colour range :) I own a lot of their polishes and the thing that is always bothering me is that they chip a lot unless you apply a top coat (especially those from Speed Dry+ collection), but this line is a hit and I will order a looooot more colours for sure ;)


 Kako se vama dopada? :)
Do sledećeg puta,
j

How do you like it? :)
Until next time, 
j






4 comments:

  1. Veoma mi se dopadaju ovi lakovi, nabolji do sada iz Avona. :)
    Nekada su postojali i Mat lakovi, koji su divni bili :( Vidim da u narednim kampanjama dolaze i neki noviteti u Avonu medju lakovima za nokte. :)
    Ja imam 3 nijanse od ovih, i stvarno sam odusevljena. :)
    Baš mi se dopada kako si nacrtala ovaj kao "leopard" stil, odlične boje, i nekako se uklopilo :)
    Sviđa mi se i što uporedo pišeš na Engleskom, sve pohvale za to! Pozdrav draga! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, stvarno je odlicna ova kolekcija :) A videla sam te Mat, bas mi je krivo sto ih nema vise :-/ A ove nove jedva cekam da probam, samo da se odlucim za boju ;) A sto se tice pisanja na engleskom, uopste mi nije problem, zanimljivo je a uporedo vezbam za fakultet ;)
      Hvala puno na lepim recima :)

      Delete
  2. Prekrasni su ti nokti i jako mi se svida leopard dodatak ;)

    ReplyDelete