Monday, June 9, 2014

Deina 87


 Zdravo svima! Kao što vidite pukao mi je nokat na malom prstu i morala sam ih sve skratiti. Iskreno, prija mi ova promena, lakše kucam na tastaturi a i vratila sam se na svoj stari, lepi rukopis jer mogu normalno da držim olovku :D 
Nego, da se vratimo na temu ovog posta, a to je lak br. 87 kompanije Deina. U nastavku možete pročitati šta mislim o njemu i videti još slika ;)

Hello everyone! As you can see one of my nails broke so I had to file them all. Honestly, I like this change, I can easily type on the keyboard and I am back to my old, beautiful handwriting because I can actually hold a pen like a normal person :D 
Anyhow, let's get back to the topic of this post, and that is the polish number 87 by Deina. If you want to know my opinion on it and see more pictures then continue with the reading ;)





Bilo je nemoguće uhvatiti pravu boju ovog laka, a to je neon pink. Rekla bih da je boja najsličnija ovoj na slikama koje su slikane uz pomoć blica (prve 3). Lak dolazi u bočici od 13ml i ima tanku četkicu. Međutim, formula je očajna :-/ Jako je redak i nezgodan za mazanje. Možda bi bilo lakše i možda bi boja više došla do izražaja da sam ispod nanela beli lak. Na slikama imam 3 sloja, bez nadlaka. 
Što se tiče postojanosti, trajao mi je 4 dana bez krzanja, ali se pojavila bela linija na vrhovima noktiju.

It was impossible to capture the real colour, which is neon pink, but I'd say that the colour is most similar to the one in the pictures taken with flash (the first 3). It comes in a 13ml bottle and has a thin brush. However, the formula is awful :-/ It's very sheer and difficult to apply. Maybe it would have been easier and maybe the colour payoff would be better if I'd first applied a white polish. Here I'm wearing 3 coats, without topcoat.
It lasted for 4 days without chipping, but the white nail line did show.



 Kako se vama dopada? :)
Do sledećeg puta,
j

How do you like it? :)
Until next time, 
j



2 comments: