Friday, June 6, 2014

Flormar 423 - Baby Blue & Blue Gradient


Zdravo, drage moje! Danas ću vam pokazati jedan divan, divan, najdivniji baby plavi lak koji sam ikada videla! :) Ukoliko želite da saznate moje mišljenje o njemu, kao i koje sam lakove koristila za ovaj gradijent efekat - nastavite sa čitanjem ;)

Hello my lovelies! Today I'm going to show you this pretty, pretty, the prettiest baby blue polish I have ever seen! :) If you want to know my opinion on it and which polishes I used for the gradient effect - continue with the reading ;)





Već duže vreme sam želela ovaj lak ali nigde nisam mogla da ga nađem i kad sam ga pre par nedelja videla na sniženju u dm-u to je bio znak da moram da ga kupim :D Dolazi u bočici od 11ml i ima tanku četkicu, što meni savršeno odgovara :) 
Međutim, formula je grozna :-/ Jako je redak i ostavlja linije četkice tokom mazanja. Na slikama imam 2 sloja, bez nadlaka. Htela sam da namažem i 3, ali ipak nisam jer sam znala da ću da radim gradijent preko njega. Što se tiče postojanosti, trajao je 3 dana pre nego što sam radila gradijent, bez ikakvih krzanja.
Sve u svemu, ovo je jedna divna boja i zbog toga mu je sve oprošteno :D

For the longest time I wanted to have this polish but I couldn't find it anywhere until couple of weeks ago when it was on sale at my local beauty store :) It comes in a 11ml bottle and it has a thin brush, which is fine by me :) 
However, the formula is bad :-/ It's sheer and it leaves traces of the brush. Here I'm wearing 2 coats, without top coat. I wanted to paint one more coat, but I knew that I would do the gradient over it. It lasted for 3 days without any chipping before the gradient.
All in all, it's a beautiful baby blue polish so all is forgiven :D





*sa blicem / with flash

*sa blicem / with flash


Za gradijent sam koristila sledeće lakove: 
 The list of polishes I used for the gradient effect:

*Flormar 423-Baby Blue
*Golden Rose Rich Color 15
*Essence Vintage District 02-Shopping @ Portobello Road
*Don Juan LK 103
*Essence colour&go - 103 Space Queen
*Avon gel strength base & top coat




 Kako se vama dopada? :)
Do sledećeg puta,
j

How do you like it? :)
Until next time, 
j



4 comments:

  1. Divna nijansa. Imam njihov neon zeleni. Skroz delim misljenje s tobom, fenomenalno izgleda ali je cetkica previse tanka za duge nokte...

    ReplyDelete
    Replies
    1. A meni odgovara cetkica jer su mi uski nokti pa mi je lakse da namazem :D Ali jeste grozan za mazanje :-/

      Delete
  2. U pravu si, boja zaista izgleda kao najdivnija baby plava, stesto sto mu je tako losa formula :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, ali vredi pomuciti se malo zbog krajnjeg rezultata ;)

      Delete