Sunday, May 25, 2014

Golden Rose Holiday 63


Kada bi mi neko sada rekao da moram da izaberem jedan lak koji bih nosila do kraja života, bez razmišljanja bih izabrala ovaj :D Predstavljam vam Golden Rose Holiday 63 :)

If someone would tell me I have to choose one polish that I'd wear for the rest of my life, it would be this one, without any doubt :D Ladies & gentlemen, may I present Golden Rose Holiday 63 :)



Ono što me je prvo privuklo kod ovog laka jeste boja - prelepa baby pink nijansa sa sitnim plavo-ljubičastim šimerom. Formula je odlična, pigmentovan je, lako se maže i nadograđuje. I, što je najbitnije, brzo se suši i krajnji rezultat je ta mat tekstura. 
Kupila sam ga pre skoro godinu dana i to je bio moj prvi lak sa ovakvim efektom. Za sada imam 11 i neću se tu zaustaviti :D Toliko sam oduševljena celom ovom linijom! <3 
Takođe, jako su postojani, slike su nastale nakon 4 dana nošenja, a tek što je počeo da se skida na vrhu. Na slikama imam 2 sloja, bez nadlaka. 

The first thing that attracted me to this polish is the colour - a beautiful baby pink with small blue-purplish shimmer. The formula is great, it's very pigmented and it's easy to apply. And, most importantly, it dries very fast with a matte texture finish. 
I bought it almost a year ago and it was my first textured polish. I have 11 for now but I won't stop there :D I am so in love with this collection! <3
Also, they last for days: I took these pictures after 4 days and it barely started chipping. I'm wearing 2 coats, without topcoat.

*u hladu/in the shadow

*sa blicem/with flash

*sa blicem/with flash

 Kako se vama dopada? :)
Do sledećeg puta,
j

How do you like it? :)
Until next time, 
j

   

2 comments:

  1. Zdravo :) naletela sam na tvoj blog i vidim da imas prelepe nokte :) neko bi dao sve samo da ima takve nokte kao sto je u mom slucaju posto nisam sve postove gledala,zanima me da li si pravila neki post nekog tipa kako si uspela da ih pustis ili kako ih odrzavas?Hvala unapred :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na divnim recima! :) Sto se tice posta o nezi ruku i noktiju, bice objavljen najverovatnije jula, jer zelim da mu se malo vise posvetim, a trenutno nemam vremena jer spremam ispite ;)

      Delete