Friday, May 16, 2014

Cosmic purple nails


Zdravo svima! Već duže vreme sam želela da isprobam kombinaciju ova dva laka i ukoliko vas zanima moje mišljenje o njima, nastavite sa čitanjem ;)

Hello everyone! I've been wanting to try out the combination of these two polishes for the longest time, so if you are interested in my opinion about them, then continue with the reading ;)



Za bazu sam koristila Avon nailwear pro+ Caliente Couture. Čim sam videla ovaj lak kod drugarice odmah mi se dopao i morala sam i sama da ga naručim :D 
Jako lepa tamnija nijansa ljubičaste, pigmentovan je i guste je formule. Međutim, brzo se krza na vrhovima (to je problem koji imam sa skoro svim Avon lakovima). Na slikama imam 2 sloja.

For the base I used Avon nailwear pro+ Caliente Couture. As soon as I saw this polish on my friend's nails I fell in love with it and had to order it for myself :D 
It's a really nice dark purple, very pigmented and with a thick formula. However, it chips very fast (I have this problem with almost every polish from Avon). Here I'm wearing 2 coats.



Zatim sam preko njega namazala Golden Rose Jolly Jewels 101, nadlak sa flekicama u raznim bojama: plavoj, ljubičastoj, zlatno-žutoj, zelenoj itd. 
Kada sam prvi put mazala ovaj lak to je bilo preko pastelnog roze i zbog toga flekice nisu došle do izražaja. I evo, posle duuugo vremena konačno sam ga probala i preko tamnijeg laka i oduševljena sam! Jedina zamerka je "hvatanje" tih flekica, nezgodno je rasporediti ih pravilno na noktu. 
Imam jedan sloj ovog laka (na neka mesta za koja sam mislila da su prazna sam nanela još koju flekicu da bih popunila prostor) i jedan sloj običnog nadlaka. Mislim da je trebalo da nanesem još jedan kako bi površina delovala ravnije, ali bi mi to već bilo previše, sviđa mi se i ovako :)

Then I added Golden Rose Jolly Jewels 101, a topcoat with colourful flakes: blue, purple, gold-yellowish, green, etc. 
When I first used this polish I painted it over a pastel pink and you couldn't really see the flakes. And here we are, after a looong time I finally tried it over a darker polish and I love the result! The only thing I didn't like is the "catching" of the flakes, it's not easy to set them evenly. 
I'm wearing one coat of this polish (I added more flakes to fill empty spaces) and one coat of the normal topcoat. Now that I look at it, I should have added one more to even out the surface, but it would be too much, it already looks chunky and I like it this way :) 





Kako se vama dopada? :)
Do sledećeg puta,
j

How do you like it? :)
Until next time, 
j



No comments:

Post a Comment