Saturday, May 3, 2014

Don Juan One Coat OC253

 

Zdravo svima! Ispiti i praznici su konačno prošli i sada je vreme da se vratim lakiranju noktiju ;) Danas vam predstavljam Don Juan One Coat OC253 :)

Hello everyone! :) Exams and holidays are finally over and now it's time for me to get back to painting my nails ;) This time we're going to talk about Don Juan One Coat OC253 :)




Lak je divne srednje-tamne ružičaste boje. Pigmentacija je odlična, može proći i kao jednoslojac, ali ja ipak više volim dva tanja sloja. Iako sam ja bleda, dopalo mi se kako ide uz moj ten, mada mislim da bi lepše izgledao na preplanulom tenu ;) Ovo je lak koji bi svaka devojka/žena trebalo da ima, jednostavno ide uz sve kombinacije i pogodan je za svaku priliku :) 

This polish is a lovely medium to dark pinkish colour. The pigmentation is excellent, it could be a one coater, but I like to paint two thin coats. And even though I'm fair complexion it looks nice on me, but I think it would look even better on a more tanned complexion ;) This is the polish that every girl/woman should have, it simply goes with everything and is appropriate for every occasion :)




sa blicem *with flash

sa blicem *with flash

  Kako se vama dopada? :)
Do sledećeg puta,
j

How do you like it? :)
Until next time, 
j




No comments:

Post a Comment