Thursday, October 9, 2014

Sixteen Cosmetics 454


Zdravo svima! Danas vam predstavljam lak novog brenda na našem tržištu - Sixteen Cosmetics čije lakove možete kupiti u Lilly drogerijama po ceni od 229 din. Imaju dosta boja u svojoj ponudi, a ja sam izabrala lak pink-lila boje broj 454 :)

Hello everyone! Today I'm going to talk about a new brand called Sixteen Cosmetics which can be bought in Lilly drugstores here in Serbia for 2. The colour range is great and I chose a pinky lilac colour number 454 :)



Boja ovog laka je najsličnija onoj sa prve slike, koja je slikana blicem. Pakovanje mi je skroz bezveze i deluje jeftino. Međutim, formula samog laka je odlična. Ne suši se baš za 60 sekundi, kao što piše na bočici, ali se suši prilično brzo. Trajao je čak 7 dana, što je za mene neverovatno :D Tada su i nastale ove slike, kao što vidite bela linija nokta se jedva nazire. Na slikama imam 2 sloja laka, bez nadlaka.

The real colour of the polish is most similar to the one in the first picture, which was taken with flash. However, I find the packaging rather cheap-looking, they could have done a better job. The formula is great though. It doesn't dry in 60 seconds, like it says on the bottle, but the drying time is pretty fast. It lasted 7 days on my nails, which is unbelievable for me :D That's when I took these pictures, you can barely see the white nail line. Here I'm wearing 2 coats, without top coat. 


Ali četkica je posebna priča. Čim sam došla kući i odšrafila poklopac, prilično sam se razočarala. Kako sam izvlačila četkicu iz bočice, sama četkica kao da se "nakostrešila" i nekoliko dlaka je počelo da ide na gore, bukvalno se razlistavala. A kako nisam imala račun kod sebe (jer ja to uvek bacim, pošto sam toliko pametna) i nisam želela da se vraćam u radnju i pravim scenu, samo sam uzela makaze i isekla tih nekoliko dlaka. Imala sam malo problema prilikom mazanja, ali se, srećom, linije četkice ne mogu videti na noktu jer se sve lepo rasporedilo.

But the brush is another story. As soon as I got home and opened it, I was so disappointed with what I saw. As I was puling the brush out form the bottle, its hairs went up. And because I didn't keep the receipt (I never do, unless it's something expensive) and didn't want to go back to the store and make a scene, I took the scissors out and cut those hairs. I did have some trouble with the application, but it evened up later and you can't see the strokes of the brush.




Kako se vama dopada? :)
Do sledećeg puta,
j

How do you like it? :)
Until next time, 
j




5 comments:

  1. Slazem se sa tvojim misljenjem, mada meni se cak ni formula nije svidela. Nekako je previse gust i ostaju mi brazde, ja sam uzela neku korano roze boju... U svakom slucaju ne vredi tih para i ne bih ga preporucila

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa kad pogledas za te pare mogu da se kupe 2 Golden Rose laka, koji su mnoogo bolji :)

      Delete
  2. Nisam isprobala ovaj lak, a ovakav slučaj sa četkicom sam videla već kod tri devojke. Izgleda da su im sve takve. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam videla kod nekih devojaka, a druge su pak imale normalne cetkice, ali je stvarno bezveze sto je takva cetkica jer je boja jako lepa :)

      Delete
  3. Lak je fenomenalan, ne ostavlja mehurice, tako je gladak kada se osusi , i potrebno je naneti 2 sloja :) ja imam Baby pink

    ReplyDelete