Sunday, October 5, 2014

Golden Rose Color Expert 15


Zdravo svima! Danas ćemo pričati o još jednom lepotanu iz Golden Rose Color Expert kolekcije, u pitanju je lak pod brojem 15, divna koralno-pink boja, odlična za letnje i prolećne dane :)

Hello everyone! Today I'm going to talk about yet another beauty from the Golden Rose Color Expert collection, this time about the polish under the number 15, a beautiful coral-pinkish colour, perfect for spring and summer :)



Boju bih opisala kao sočnu boju maline ;) Odlično ide uz moj inače svetao ten, a još lepše mi je stajao kada sam se vratila s mora i kada su mi prsti bili preplanuli :) Super se maže, na slikama imam 2 tanja sloja, kao i uvek, ali bi lepo izgledao i sa jednim debljim slojem. Slike su snimljene nakon 6 dana nošenja, bez nadlaka. Zaista sam oduševljena postojanošću :)

I would describe it as a juicy raspberry colour ;) It goes perfectly with my light skin tone, but it looked even prettier when I got back from my vacation and my hands were tanned :) I didn't have any problems with the application, here I'm wearing 2 thin coats, as always, but it would look good with one thicker coat too. The pictures were taken 6 days after the application and I'm not wearing any topcoat. I must say I'm really impressed with how long it lasted without any chipping :)   



Kako se vama dopada? :)
Do sledećeg puta,
j

How do you like it? :)
Until next time, 
j




4 comments:

  1. Divan je stvarno.. Moraću u kupovinu ovih lakova imam samo jedan :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno, ja ih imam 10ak i mnogo ih volim, super im je ova kolekcija :)

      Delete
  2. Baš lepo izgleda. :) Ja za sada imam 2 iz ove kolekcije, ali već imam u planu još koji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja imam 10ak, planiram bar jos 15 da kupim :D

      Delete